Obligātā veselības pārbaude

Obligātā veselības pārbaude

Obligātās veselības pārbaudes ir neatņemama darba un sabiedrības veselības sastāvdaļa, kas ļauj nodrošināt drošu darba vidi gan pašam darbiniekam, gan apkārtējiem. Ogres Veselības Centrs piedāvā veikt šīs pārbaudes ātri un kvalitatīvi, lai Jūsu veselība būtu atbilstoša izvēlētajam darbam.

Kādas pārbaudes tiek veiktas?

Obligātās veselības pārbaudes laikā Jūsu veselības stāvokli novērtē īpaša ārstu komisija, kurā ietilpst dažādi speciālisti. Pārbaudes apjoms ir atkarīgs no Jūsu profesijas un darba apstākļiem. Visbiežāk tiek veiktas šādas pārbaudes:

Asins un urīna analīzes: Lai novērtētu vispārējo veselības stāvokli un diagnosticētu iespējamus iekšējo orgānu traucējumus.
Redzes un dzirdes pārbaude: Lai pārliecinātos par atbilstošu redzi un dzirdi, kas var būt kritiski svarīgi atsevišķās profesijās (piemēram, transporta jomā).
Elektrokardiogramma (EKG): Sirds veselības novērtēšanai, īpaši, ja darbs saistīts ar fizisku slodzi vai paaugstinātu atbildību.

Papildus šīm pamatpārbaudēm, atkarībā no darba specifikas, var būt nepieciešamas arī citu speciālistu (piemēram, neirologa, psihiatra, vai narkologa) konsultācijas.

Kā sagatavoties pārbaudei?

Lai pārbaude noritētu bez aizķeršanās, nepieciešams sagatavoties. Ņemiet vērā šādus ieteikumus:

Ierodieties ar personu apliecinošu dokumentu un ģimenes ārsta vai darba devēja izsniegtu norīkojumu.
Ja Jums ir brilles vai lēcas, ņemiet tās līdzi.
Ja Jums ir hroniskas slimības, paņemiet līdzi visu medicīnisko dokumentāciju un lieto savu medikamentu sarakstu.

Mēs nodrošinām visus nepieciešamos speciālistus un izmeklējumus vienuviet, lai Jūs varētu saņemt medicīnisko atzinumu un veselības apliecību ātri un ērti.

Pēc pārbaudes saņemsiet veselības apliecību, kas apstiprina Jūsu atbilstību veicamajam darbam. Tā ir Jūsu garantija drošai un veselīgai darba dzīvei.

Pierakstīšanās un Kontakti

Jūs varat sazināties ar mums pa tālruni 25 155 070, vai atnākt uz vietas – Ogrē, Mālkalnes prospekts 3, vai spiežot “Pieteikties vizītei”.